Decyzje o Uwarunkowaniach Środowiskowych

Obwieszczenie Burmistrza Miasta Rawa Mazowiecka

                Rawa Mazowiecka, 24.04.2017r.

Nasz znak:GK.6220.10.2016.12   

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm.) zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 ze zm.), Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka

zawiadamia Strony o etapie postępowania administracyjnego:

wszczętego na wniosek podmiotu planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia: Tacakiewicz Sp. z o.o. Ferma Kresek Sp.k. z siedzibą 60-178 Poznań, ul. Srebrna 9 reprezentowanego przez Panią Agnieszkę Sokołowską postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie Centrum Dystrybucyjnego Rawa Mazowiecka, na działkach nr ewidencyjny: 25/2, 26/2, 27/2, 28/2, 29/2, 30/2, 31/2, 32/2, 33/2, 34/4, 35/1, 49/1, 50/1, 51/1, 52/1, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 obręb 3 Rawa Mazowiecka”:

- o przekazaniu złożonych przez Wnioskodawcę wyjaśnień oraz uzupełnień do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Rawie Mazowieckiej oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi pismem z dnia 27.02.2017r. z prośbą o wydanie ponownej opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby, co do zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia,

- o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi z prośbą o przełożenie dokumentacji niezbędnej do wydania opinii ze sprawy znak:WOOŚ-I.4240.951.2016.MPr dot. przedsięwzięcia polegającego na „Budowie Centrum Dystrybucyjnego Rawa Mazowiecka, na działkach nr ewidencyjny: 25/2, 26/2, 27/2, 28/2, 29/2, 30/2, 31/2, 32/2, 33/2, 34/4, 35/1, 49/1, 50/1, 51/1, 52/1, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 obręb 3 Rawa Mazowiecka”,

- o wezwaniu Pełnomocnika Inwestora do złożenia uzupełnienia karty informacyjnej ww. przedsięwzięcia, opracowanego na podstawie obowiązujących przepisów,

-o wyznaczeniu terminu do dnia 22.05.2017r. na uzupełnienie brakującej dokumentacji pismem Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka znak:GK.6220.10.2016.11 z dnia 21.04.2017r.

Biorąc po uwagę fakt, iż liczba ustalonych stron w postępowaniu przekracza 20 zgodnie z cyt. art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko organ stosuje cyt. art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego i obwieszczeniem powiadamia strony o toczącym się postępowaniu, jego kolejnych etapach oraz o możliwości zapoznania się z aktami sprawy.

Wstecz

Banery

Kalendarium

Banery