WYDZIAŁ REWITALIZACJI MIASTA
Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5
96-200 Rawa Mazowiecka
pokój nr 21
Naczelnik Wydziału: Mariusz Szadkowski
e-mail: mariusz.szadkowski@miastorawa.pl
tel. 046 814 47 11 wewnętrzny 124
pokój nr 09
Inspektor: Zbigniew Karpiński
e-mail: zbigniew.karpinski@miastorawa.pl
tel. (46) 814 - 47 – 11 wewnętrzny 130
Referent: Krystyna Florczak
e-mail: krystyna.florczak@miastorawa.pl
tel. (46) 814 - 47 – 11 wewnętrzny 130
Zadania Wydziału Organizacyjnego:
1. Koordynowanie realizacji programu rewitalizacji oraz jego aktualizacja,
2. Koordynowanie przedsięwzięć realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu oraz jednostki organizacyjne Miasta i inne podmioty na obszarze objętym programem rewitalizacji,
3. Monitorowanie i ewaluacja procesów i efektów programu i działań realizowanych na obszarze objętym programem rewitalizacji,
4. Bieżąca współpraca z Burmistrzem, jednostkami organizacyjnymi Miasta i interesariuszami procesu rewitalizacji,
5. Podejmowanie działań w zakresie informacji i promocji programu rewitalizacji,
6. Wsparcie w organizacji Zespołu Zadaniowego ds. Rewitalizacji oraz Zespołu Konsultacyjnego ds. Rewitalizacji, w tym zwoływanie ich spotkań, organizacja posiedzeń oraz dokumentacja ich przebiegu,
7. Gromadzenie informacji dotyczących zadań realizowanych w ramach procesu rewitalizacji i sporządzanie sprawozdań i informacji w tym zakresie,
8. Przygotowywanie lub uczestnictwo w przygotowywaniu projektów Zarządzeń Burmistrza Miasta oraz Uchwał Rady Miasta w zakresie realizacji procesu rewitalizacji,
9. Weryfikacja możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań Miasta, w tym opracowywanie wniosków i niezbędnych załączników w zakresie koniecznym do złożenia o uzyskanie dofinansowania,
10. Współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Miasta, w tym spółkami miejskimi oraz firmami zewnętrznymi w zakresie przygotowanie wniosku i pozyskania niezbędnych informacji i tworzenia wniosków na potrzeby ogłoszonych naborów o udzielenie dofinansowania,
11. Podejmowanie działań zmierzających do zawarcia umowy o dofinansowanie wraz z przekazaniem niezbędnych dokumentacji do jednostek organizacyjnych Miasta merytorycznie realizujących dane przedsięwzięcie,
12. Planowanie i ewidencjonowanie wydatków oraz dochodów, zaplanowanych w budżecie Miasta na zadania Wydziału, w tym jego zmian i aktualizacji,
13. Prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjną i organizacją Wydziału,
14. Prowadzenie dokumentacji Wydziału związanej z kontrolą zarządczą i archiwalną,
15. Wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza Miasta.