Aktualności 2021

Bezpośrednia obsługa interesantów w urzędzie zawieszona

Rozporządzenie w sprawie ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii 

Osoby, które chcą załatwić sprawy urzędowe muszą liczyć się ze zmianami w przyjęciach interesantów. To efekt trzeciej fali koronawirusa i wprowadzonych odgórnych obostrzeń. 

Od dzisiaj do odwołania została zamknięta bezpośrednia obsługa interesantów w Urzędzie Miasta Rawa Mazowiecka. Urząd jest dostępny dla mieszkańców tylko w wybranych sprawach i po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty. 

Zasady pracy urzędu

  1. Do odwołania Urząd Miasta Rawa Mazowiecka nie przyjmuje interesantów z wyłączeniem sytuacji nadzwyczajnych umówionych wcześniej telefonicznie lub mailowo. Wizyty umówione on-line i wezwania do osobistego stawiennictwa w Urzędzie zostają anulowane. Do odwołania zawiesza się obsługę kasową.
  2. Urzędnicy nie przerywają pracy, sprawy załatwiane są drogą telefoniczną, elektroniczną lub pocztową.
  3. Korespondencja przyjmowana jest  jedynie drogą pocztową i mailowo.
  4. Biuro Podawcze czynne jest w godzinach pracy Urzędu. Wszelkie sprawy prosimy przesyłać: pocztą tradycyjną – wersja papierowa- wysyłka na adres wnioskodawcy, przez ePUAP- wersja elektroniczna- wysyłka przez e PUAP, na adres emailowy urzędu um@rawamazowiecka.pl
  5. Urząd Stanu Cywilnego czynny jest wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym. Kontakt (46) 814 47 79, 785 555 976. Wnioski dostępne on-line
  6. Referat Spraw Obywatelskich. Wnioski o wydanie zaświadczeń z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych będą przyjmowane i realizowane: pocztą tradycyjną – wersja papierowa ‒ wysyłka na adres wnioskodawcy, przez ePUAP – wersja elektroniczna – wysyłka przez ePUAP. W godzinach pracy urzędu pracownicy będą dostępni pod numerami telefonów  46 814 21 80 lub 530 949 000.
  7. W sprawach pilnych prosimy o kontakt z wydziałami merytorycznymi urzędu:

Kontakty - wydziały Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka

  • Wydział Edukacji i Spraw Społecznych: 46 814 37 69,   609 405 148 – Naczelnik Wydziału
  • Wydział Rozwoju i Promocji: 46 814 42 01, 46 814 26 28
  • Straż Miejska: w godzinach pracy urzędu - 986 lub 46 814 44 40, w godzinach 16.00- 22.00  986 lub 601 353 221
  • Wydział Gospodarki Komunalnej: 46 814 34 57, 507 075 216 – Zastępca Naczelnika Wydziału
  • Wydział Finansów i Analiz: 46 814 48 24, 693 222 033 – Skarbnik Miasta
  • Wydział Gospodarki Terenami: 46 814 43 05, 46 814 40 80
  • Biuro ds. Rewitalizacji – 46 814 47 11, wew. 130
  • Sekretariat: 46 814 47 11, 46 814 37 31

Za utrudnienia przepraszamy. O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco.

Banery

Kalendarium

Banery