Aktualności 2022

Dofinansowanie na odbiór i utylizację wyrobów z azbestu

Zachęcamy wszystkich właścicieli nieruchomości z terenu Rawy, którzy chcieliby oddać odpady zawierające azbest, do złożenia do urzędu miasta wniosku w tej sprawie. Termin upływa z końcem stycznia (31 stycznia), a wzory wymaganych formularzy podajemy w załącznikach. Przy czym istotne jest, aby na terenie wskazanej nieruchomości nie była zarejestrowana oraz prowadzona działalność gospodarcza.

Akcja prowadzona jest w ramach kontynuacji zadania „Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Rawa Mazowiecka na lata 2018 – 2032”. Na podstawie uzyskanych od mieszkańców informacji zostanie złożony przez Miasto wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi o dofinansowanie odbioru i utylizacji odpadów azbestowych.

Informujemy również, iż złożenie wniosku do naszego urzędu nie gwarantuje przyznania dotacji i nie jest podstawą do roszczeń w stosunku do Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka. Zadanie będzie realizowane przez Miasto po otrzymaniu dotacji z WFOŚiGW w Łodzi.

Prosimy właścicieli nieruchomości, którzy chcieliby pozbyć się odpadów azbestowych, o składanie wniosków do biura podawczego Urzędu Miasta, Pl. Piłsudskiego 5 lub do pokoju nr 15 w budynku urzędu miasta na Pl. Piłsudskiego 4. W tym pokoju można również otrzymać druki wniosków, jeśli ktoś nie ma dostępu do internetu i nie jest w stanie pobrać ich ze strony internetowej miasta.


Zachęcamy do skorzystania z możliwości pozbycia się niebezpiecznych odpadów ze swojego terenu.

Wstecz

Banery

Kalendarium

Banery