2022

Zachęcamy do składania wniosków o wypłatę dodatku węglowego

Od dnia dzisiejszego istnieje możliwość składania wniosków o uzyskanie na jedno gospodarstwo domowe dodatku węglowego w wysokości 3 000,00 zł. Dodatek przysługuje tylko w sytuacji gdy źródło ciepła objęte dodatkiem węglowym zostało wpisane lub zgłoszone do centralnej ewidencji emisyjności budynków.

Zgodnie z zapisem ustawy wniosek o wypłatę dodatku węglowego składa się w gminie właściwej ze względu na miejsce zamieszkania osoby składającej ten wniosek na piśmie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). W przypadku złożenia wniosku o wypłatę dodatku węglowego za pomocą środków komunikacji elektronicznej wniosek ten opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnia z wykorzystaniem profilu zaufanego.

Dla miasta Rawa Mazowiecka wnioski o dodatek węglowy składa się w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej ul. Krakowska 22a (parter, dział świadczeń rodzinnych) w terminie do 30 listopada 2022 r. w następujących dniach i godzinach:

Poniedziałek 8:00 - 10:00 i 14:00 - 16:00

Wtorek 12:00 - 16:00

Środa 8:00 - 12:00

Czwartek 8:00 - 12:00

lub drogą elektroniczną, przy czym w takiej sytuacji wniosek ten należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnić z wykorzystaniem profilu zaufanego. Adres skrzynki ePUAP: MOPSRawaMaz/SkrytkaESP

Banery

Kalendarium

Banery