2023 1 kwartał

Usuń azbest -nabór wniosków do 15 stycznia 2023 r.

W związku z kontynuacją realizacji zadania pn.: „Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Rawa Mazowiecka na lata 2018-2032”  zapraszamy wszystkich właścicieli nieruchomości położonych na terenie Miasta Rawa Mazowiecka, którzy na swoich posesjach posiadają wyroby zawierające azbest do składania wniosków o dofinansowanie na ich odbiór i utylizację.

Na podstawie uzyskanych informacji zostanie złożony przez Miasto wniosek do WFOŚiGW w Łodzi o dofinansowanie prac polegających na odbiorze i utylizacji odpadów zawierających azbest z terenu miasta.

Informujemy, iż złożenie wniosku nie gwarantuje przyznania dotacji i nie jest podstawą do roszczeń w stosunku do Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka. Zadanie będzie realizowane przez Miasto po otrzymaniu dotacji.

Osoby zainteresowane zrealizowaniem zadania w bieżącym roku proszone są o złożenie do 15 stycznia 2023 r. stosownego wniosku wraz z załącznikami w siedzibie Urzędu Miasta, Pl. Piłsudskiego 5, 96-200 Rawa Mazowiecka, biuro podawcze lub Pl. Piłsudskiego 4 pok. nr 15.

Druki wniosków wraz z wymaganymi załącznikami są do pobrania w Urzędzie Miasta przy Pl. Piłsudskiego 4, pokój nr 15 oraz poniżej:

Wstecz

Banery

Kalendarium

Banery